«Кожна дитина повинна бути щасливою» – цей вислів В.Сухомлинського є професійним кредо педагогів Херсонської початкової школи № 7.
Системотворним фактором в освітньому процесі є ідея дитиноцентризму та гуманістичний підхід.
Робота колективу спрямована на розкриття особистісного потенціалу кожної дитини, формування пізнавальної активності, створення ситуації успіху.
Усвідомлюючи, що цінності суспільства визначаються цінностями кожної особистості,
і що для виховання вільних і відповідальних громадян,
які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь інших людей і суспільства,
як це прописано в Законі України «Про освіту»,
ми, дорослі – батьки і педагоги повинні починати цей процес змалечку.
Гуманний підхід став пріоритетним у формуванні освітнього простору Херсонського навчально-виховного комплексу № 7.
Це простір творчості, простір пошуку, простір реалізації, простір свободи, простір радості.