Третє засідання

Засідання методичного об’єднання вихователів

дошкільного підрозділу початкової школи №7  

квітень 2021р.

   «Ви відрізняєте вчителя від вихователя – нове безглуздя. Хіба ви відрізняєте учня від вихованця?» ( Жан-Жак Руссо)

Я вихователь – життя моє, як казка – таке цікаве і яскраве,

В житті моєму є родзинка – чарівний світ шкільної справи!

Наступність на етапах

«Дитячий садок – початкова школа» 

Партнерство між учасниками освітнього процесу (діти, батьки, педагоги) як запорука успішної адаптації дитини.

Аукціон педагогічних ідей (обмін досвідом)

Мета: систематизувати наявний позитивний досвід професійної взаємодії педагогів; спрямувати їх творчий потенціал на пошук різноманітних форм роботи, пріоритетні напрями наступності зі збагачення позитивного педагогічного досвіду.

Попередня робота: підготувати інформацію про форми співробітництва вихователів дошкільного підрозділу і вчителів початкової школи із забезпечення наступності особистісно-орієнтованого підходу в дошкільній та початковій освіті.

Пріоритетні напрямки наступностіВиступЗаступник директора
Основні завдання на навчальний рік – забезпечення наступності особистісно-орієнтованого підходу в дошкільній і початковій освітіВиступ-презентація   Керівник МО Ібайдуллаєва І.М.     
Форми здійснення наступності ЗДО і школи: «Дитячий садок, школа і я – разом дружна сімя»Аукціон педагогічних ідейКерівник МО, вихователі
ПідсумокВправа  «Збираємо портфель»Керівник МО, вихователі

            Перехід між двома освітніми сходинками – дошкільною й початковою – складний етап у житті дитини. Як зробити його комфортним і послідовним? Передусім слід усвідомити: дошкільний період – це самоцінний віковий етап у житті дитини, що має свої цілі та завдання, спрямовані на її розвиток, а не на підготовку до школи. Тому не дитячий садок має дати випускника, готового до навчання у школі, а школа має зустріти вчорашнього дошкільнятка і забезпечити комфортні умови перебування у закладі, відповідні його віку.